Новини
Саме під таким девізом 28 лютого викладачі Г. В. Федорець і Л. М. Баранова провели відкрите бінарне заняття з дисциплін «Географія» та «Українська мова» на тему «Власні назви в географії країн Європи, їх правопис».
Обрана викладачами тема наразі є надзвичайно актуальною, адже останні чотири роки в історії української держави засвідчили прагнення українців створити власну європейську країну, а питання інтеграції України до Європейського Союзу залишається пріоритетним.
Загальна характеристика країн Європи, їх економічно-географічного положення, природних умов і ресурсів, населення, господарства і промисловості – знання, необхідні для формування цілісного розуміння процесу євроінтеграції України, його значення для нашої держави.
Вивчення географії України в контексті ознайомлення із країнами Європи сприяє усвідомленню того, що Україна – розвинена суверенна європейська держава з потужним економічним і ресурсним потенціалом та великими перспективами розвитку.
Тема «Загальна характеристика країн Європи» передбачає, окрім іншого, засвоєння студентами значної кількості власних назв: топонімів, назв міжнародних організацій, найвищих державних посад, підприємств, ін. Вживання власних назв у писемному мовленні – невід’ємна складова комунікативного акту. Незнання орфографічних закономірностей, невміння аналізувати структуру і визначати семантичну групу власних назв ускладнює спілкування.
Беручи до уваги те, що сучасна освіта визначає одним із пріоритетних напрямів міжпредметні зв’язки, синтез дисциплін «Географія» та «Українська мова» для узагальнення і систематизації знань з теми «Складні випадки правопису великої букви» видається найбільш результативним.
Незважаючи на складність поставлених перед викладачами і студентами завдань, заняття пройшло на високому методичному рівні. Синтез традиційних та інтерактивних методів, а також використання технічних засобів навчання перетворило заняття на цікаву гру-подорож і наукову розвідку водночас.
Групові методи (гра «Ланцюжок», гра «Впізнай і запиши», ін.) забезпечили активність під час проведення заняття усієї академічної групи. Водночас індивідуальні методи (наукові доповіді, робота з індивідуальними картками, ін.) сприяли самореалізації окремих ініціативних студентів. Актуальні відео, мультимедійні атласи, інтерактивні схеми і таблиці – засоби, що сприяли щонайкращому засвоєнню студентами знань, умінь та навичок із теми.
Меню
- Новини
- Introducing Zhytomyr medical institute of Zhytomyr regional council
- Грантова діяльність
- Наукова робота
- Навчально-методична робота
- Міжнародне співробітництво
- Іноземним студентам
- Відділення післядипломної освіти
- Академія медицини майбутнього
- Бібліотека
- Наукові видання
- Cтудентське наукове товариство
- Рада студентського самоврядування
- Виховна робота
- Гуртожиток
- Профспілкова організація співробітників
- Дистанційне навчання
- БПР
- Оплата онлайн